1 Temmuz 2010 Perşembe

Anne ben kokoş oldum

birazdan okuyacak olduğunuz tarif (okursanız tabi) tamamen gerçek hayattan alınmıştır.

malzemeler:

2 kg makyaj malzemesi: rengarenk ve en parıldayan malzemelerden olmalı. yüzüne boca etmek suretiyle uygulayabilirsin.

babaanne kıyafetleri:onlar da parıldasın bu işin püf noktası saten olsun böööle aha yandaki şekil a'daki gibi. bir de pantolonunu her an doğum gününde sana hediye olarak alınan(!) atına binecekmiş gibi çizmenin içine sokup şebekleşmeyi de ihmal etme emi yawrim.

5 kg takı:evde ne varsa takabilirsin,bişey bulamazsan babanın tesbihi de olur. ama kolum kadar, şangırdayan veya içinden bir bebek kafasının geçebileceği kadar geniş çapa sahip küpeler olmazsa olmaz.

çanta:aslında buna çakma bavul desek daha yerinde bir tanım olur. e o kadar makyaj malzemesi ancak bir bavula sığar.

1 litre parfüm: yanından geçenleri bir rüzgar darbesiyle yere yığabilecek kapasiteye sahip olsun. unutma; evinin yakınlarında dahi seni çakma bavulundan mahrum edecek dahili ve harici bedhahların olacaktır. bu parfüm senin en etkili silahındır!

eveeett... ışıklı tabelayla kokarca karışımı bir hal aldıysan tamamdır.

bunu birkaç hafta önce kuzenimle test ettik. birkaç malzeme eksikliğine rağmen oldu! sen nerden bilceksin olup olmadığını kızım diyebilirsiniz ama annemin karşısına o tiple çıkınca yüzündeki ifade herşeyi anlatır cinstendi. Şok!
tabi o halde değil dışarı çıkıp gezmeyi, bir oda dahi ileri gidemeden eski halime dönme çabaları içine girdim.

he unutmadan, malzemeleri verip de pişirme süresini söylemeden olmaz: 3,5 saatlik süslenme 2 saatlik de temizlenme aşaması var ki yer yer malzemenin miktarına göre bu süre değişebilmekte.
lan ne zor bi zanaat!

kokoşluğun zorluğunuuu
sen nereden bileceksiiinn
sen hiç kokoş olmadın kiii
gerisini uyduramadım kiiii


çevreye verdiğim geçici kokoşluktan dolayı özür dilerim.

4 yorum:

Ahu Ayaşlılar Nekiz dedi ki...

:)) çok eğlenceli

Svg dedi ki...

teşekkürler ahu bacı o senin eğlenceliliğin :))

mine dedi ki...

çok şeker : )
dünce ismini de çok sevdim

Svg dedi ki...

ben buldum ben buldum :))

Yorum Gönder

Dünce Turizm olarak yorumunuza teşekkür eder esenlikler dileriz.