29 Haziran 2010 Salı

Hello Again!

öhö öhöm... sess... a-se...
sevgili misafirler, kıymetli blog yazarları...
tabi ki konuya böyle başlamayacağım!
naber lan blogırlar!? yeni sayfam ve yeni imajımla tekrar blog alemlerine akmanın heyecanıyla sizleri selamlarken o güzel yazılarınızın harflerinden öper, hatta ardından başıma bile koyarım.
kimsin kızım sen aloooo diyenleriniz olabilir. ben de tam onu açıklamayacaktım. söylemiyorum kardeşim. belki ben böyle gizemli ve kuuul takılmayı seviyorum! belki ama... ben bile tam olarak emin değilim bakıcez ona. ama egomu tatmin ettiğim anda tc kimlik numaramı bile söylerim merak etme. he zaten merak etmiyorsan üzülürüm, ağlarım, yerlerde tepinir; sümüklerimi kazaaamın koluna silerim ona göre!

Edit: Allah belanı versin gogıl! gizlenemiyorum bile.

4 yorum:

Tespih Taneleri... dedi ki...

Fikir fikir, ici kaynayan, kabina sigmayan, civil civil birymissin gibi geldi bana, hosgeldin diyeyim sana bende:)
Sevgiler...

Svg dedi ki...

heey tabiki öyleyiiimm takıl bana izle beni beybi :)

mine dedi ki...

çok hoş olmuş güle güle kullan düncecim : )

Svg dedi ki...

teşekkürler mine bacı :)

Yorum Gönder

Dünce Turizm olarak yorumunuza teşekkür eder esenlikler dileriz.